dilluns, 19 de maig de 2014

Control 3. Llançà

(En castellano más abajo)

Seguim amb el repàs als controls d'aquesta BPB2014 i ara li toca el torn a una altra localitat que s'estrena en l'organització de la Ciclomarató Catalana Internacional Barcelona-Perpinyà-Barcelona.

Es tracta de Llançà. Situat al quilòmetre 222 de la ruta, aquest tercer control estarà organitzat pels amics del Club Ciclista Llançà, encapçalats pel seu president Diego González, i també el recolzament de l'Ajuntament de Llançà, la seva oficina de turisme i la botiga Motobike Center.

Aquest punt estarà obert des de les 13:24 fins les 20:48 hores i en ell, abans d'endinsar-vos per carreteres franceses, podreu agafar forces amb un bon plat de macarrons, plàtans, taronges, fruita seca i begudes. També tindreu barretes energètiques Nutrisport a la vostra disposició.

Us recomanem que al vostre pas per Llançà i les carreteres de la comarca de l'Alt Empordà pareu bona atenció del seu entorn, especialment el Paratge Natural de l'Albera i el Parc Natural del Cap de Creus, paisatges magnífics que conviden a pedalar i relaxar-se.

------------------------------------------------------------------------------------------

Seguimos con el repaso a los controles de esta BPB2014 y ahora le toca el turno a otra localidad que se estrena en la organización de la Ciclomarató Catalana Internacional Barcelona-Perpinyà-Barcelona.

Se trata de Llançà. Situado en el kilómetro 222 de la ruta, este tercer control estará organizado por los amigos del Club Ciclista Llançà, encabezados por su presidente Diego González, y con el apoyo del Ayuntamiento de Llançà, su oficina de turismo y la tienda Motobike Center.

Este punto estará abierto desde las 13:24 hasta las 20:48 horas y en él, antes de adentraros por carreteras francesas, podréis coger fuerzas con un buen plato de macarrones, plátanos, naranjas, frutos secos y bebidas. También tendréis barritas energéticas Nutrisport a vuestra disposición.

Os recomendamos que a vuestro paso por Llançà y las carreteras de la comarca del Alt Empordà, prestéis atención a su entorno, especialmente al Paraje Natural de la Albera y al Parque Natural del Cabo de Creus, paisajes magníficos que invitan a pedalear y relajarse.

Para más información, visitad la web de Turisme Llançà www.visitllanca.cat

8 comentaris:

  1. Hola Maria, soc l'Àngels us recordeu del meu menjar sense gluten? Moltes gràcies

    ResponSuprimeix
  2. Tranquila Àngels que està controlat. Fins divendres!

    ResponSuprimeix
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Fins divendres... quins nervis!!!

      Suprimeix
  3. Hola María;
    Soy Manuel Asensio y mi pregunta es si es posible enviar una bolsa a un punto de control sin haberlo solicitado previamente en la inscripción.
    Gracias.

    ResponSuprimeix
    Respostes
    1. Hola Manuel
      Si nos lo dices el viernes al recoger el carnet, lo podremos arreglar.

      Suprimeix
    2. Gracias María, el viernes hablamos.

      Suprimeix
  4. Hola Maria...
    Soy Toni Giménez..seria posible en los menus que lleven carne... cambiarlos por atun...
    es que no tengo muy buena relacion con la carne... gracias
    Saludos

    ResponSuprimeix
    Respostes
    1. Hola Toni
      Cada edición de la BPB hemos preparado menú especial para gente que nos lo ha pedido con antelación.
      Nos lo pones un poco difícil porque ya está todo planificado, pero lo intentaremos. El viernes cuando vengas al velódromo me lo preguntas y te lo confirmo.
      Saludos

      Suprimeix